11 Ekim 2009 Pazar

midye dolmacılar tarih olsun arz ederim!

bir şarapnel parçası girmiş gibi göğsüme
nasıl kanıyor sıcak sıcak göğsüm içine
sular damlarken çenenden ve kirpiklerinden
bana 'çok seviyorum seni' demişliğin var..
tam sırası budur bu cümlenin kelimelerinin
benim yanaklarım hep kırmızı, güneşten, tabi
ama güneşten yanmam utanmamın üstüne konmasın!
zorla zorla hayır dedirttiriyorum sana, kendime
hakaretler et bana ne olur, sevme
sevgini kendiminkiyle karıştırıyorum..
bir umut
umut her zaman yok mudur
üzüyorum seni biliyorum
bencil olmayınca elime yüzüme bulaşmıyor mu her şey
içimden geleni söylüyorum artık
içimden gelip geçeni
içimi delip geçeni
ve mükemmel eserim yıkılmaya başladı
daha da insanüstü bir çabayla neler söyletebildim sana
zoru başardım.. aferin bana!
rezervuar nasıl doldurulur senden öğrendim biliyor musun?
hiç demedim bunu sana
canlı müzikler yanımızda cansız kalırdı
ne zaman çıktın yatağımın altından
bir kramp daha beline
bırak kendimi suçlayayım
üzülme artık halime
elinde kaydırdığın buz nasıl erir bir raddede
öyle kayarım ben
erir ilk, sonra buhar olurum
sonra sen yanımdayken hiç yağmur yağmadı
kulaklarına yağmak istiyorum..
senin zarlarını attım
senin kartlarından oynarım ben
benim aklımda sen
senin aklında biri
birinin aklında sen muhtemelen
ne şanslı biri..
bir uçak infilak etti gözümün önünde
sefer izmir-istanbul
hiç bu kadar alçaktan uçmamıştım dedim
'domatesler neden?'
'göze hitaben..'
midye dolmacılar tarih olsun arz ederim!
senden beri hiç yemedim
yemem bidaha da
andım var!

s.e.v.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder