11 Ekim 2009 Pazar

lage*****

ellerim bir avuç yaşı buharlaştırmak üzre ava çıkmış alevler gibidirler
sen her akşam içersin, sen uyurken -muhtemelen- ben ağlarım bilemezsin..
sen de ağlamışsındır bana olmasa da artık zira
tek vaktini kesin olarak bilirim
benden 7 sene 18 gün evvel 15 saat sonra..

adım ne derim daha ziyade artık benim
bir önemi yoktur suretsiz ve teklifsiz
sıradan bir kalp ağrısı çeken im..
getirsen koysan ellerini ellerimin üzerine
gözlerini çarptırsan yine
izmir'e demir atan bir arabalı vapur gibi gözlerime
'tamam, geçti' desen 'bebeğim..sokayım seni kalbime..'
inan kafamı aortundan dahi çıkartmam bir daha..

daha demin yatmadan yaşamışım gibi o denli
bir kap kısıır, kaşıklar, bir havlu ve su şişesi
yıldızları izlemeden önce sen bir parkın seyrek çimlerinden
ben tam tüm aşırdıklarımı sana vermişken evden
benden bir öpücük istemiştin..
inan şu anı yaşayacağımı bilseydim ben
bir vakit olsun dahi ayrılmazdım seni öpmekten..
ama artık senin 'artık asla' na inat
artık bir kez daha vazgeçemem senden!

senin için değil yalnız
ruhumu ihya eder seni karşılıksız sevebilme hünerim
ben ki nihayetinde suretsiz..sefil bir bencilim..

s.e.v.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder