13 Kasım 2010 Cumartesi

..ya da nasıl istersen

ah dedin, acıdı daha demeden canım..
ben senin kuklanım iplerim gözlerine bağlı
yatağının yanındaki kitapların üstüne ser beni
aralarında kurut ya da nasıl istersen

söylenmeyecek sözler söyledim yine
ve söylerim de aklının ucundaki ben değilim bile bile
ne kadar da aptalım ne kadar sersem!
umursama artık beni gülümse ya da sen nasıl istersen

bir günü hatırlarım havalar şimdiden sıcakça
şehir istanbul bile değil -ki istanbul yormuş hayli seni
istanbul'a atmak suçu kolay olur o şimdi masum benden
geciktir veya harca beni ya da sen nasıl istersen

inanma denilenlere bozmam ben andımı
öyle hunharca saldırmadım ya da değillerdi 2o'lik pakette!
sen 'yat uyu' dedin ben de yaptım onu teklifsizce
ama akmayacak yaşlarım diye söz veremem..

karadan ve denizden gelmiştim oraya
bir türlü görüşemediğimiz günleri özledim
ama ikimiz de beklerdik koşma ve içme zamanını
yunusların arkasından az yollar çizmedik :)

ve bir Bulut'u kaydırmışsın bir gün ben yokken
ellerinden öpesim geldi nasıl da sahiplenirdin beni sen
ne desen haklısın ve de ne yapsan
'doğru kişi yanlış zaman' evet doğrudur belki..
ama esasen aptal bir kafa var o da benimki..

hep güçlü olman gerekti, sen hariç benim için de
ağlamadıysam giderken bir an sen tuttun yaşlarımı gözlerimin eşiğinde
basardım göğsüme battaniyenle seni
bir çocuk parkı
bir çocuk
bir de çocuk gibi deli bir kadın
artık bana kalbi donuk..

bazı sözlere cevap verilmez, vermemen gerek di mi?
verme desem, farazi desem..yalan olur gerçi..
ah girebilsem içine bir görsem etrafı
biliyorum değiştiremem, ama söz sessiz olurum..

içimi kurum kaplamış hık diyor kalıyor bir şeyler boğazımda
ben o gözlerinde gördüğüm şeyi anam avradım oldun kimsede görmedim!
insan gözleriyle nasıl ısıtır dedim dokunmadan
ki dokunsa yanarım
bir gözüme bakıyor içime dokunuyor gibi
içimi dokunsa benden olur birden sanki!
olsa başımla beraber ama artık olmaz diyorsun içime,dedin de..
'evet' deme lütfen incinir içim yine..yine..
ah sevgilim demiştin..
ağzından kaçırsan
tamam susarım..
yatıp uyurum
sarılmayacaksın bilirken yine de..
ya da nasıl istersen..

s.e.v.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder