11 Ekim 2009 Pazar

cheers from the island

yeni ayrılmışım gibi dudaklarından
uçuruma sürükleyen senin giderkenki rüzgarın değil gibi
ağlamayıp genzime akıttığım yaşlar benim değil sanki
dönmeden arkanı git demen demin gibi
her an ilk biramdan sonra gibi kızarık
özlemem kızarık, sevmem cabası
yalnız kalabildiğimiz tek yer gibi, odan gibi cüretkar bir ısırık
artık cürret edemeyeceğim kadar..

buralarda bir yerdeyim..
sen merak etme beni
uyuyorum ve uyanıyor ve eşlik eden bir hissiyat bana
artık dile getirmek hakaret gibi..
öyle içime işlemiş..

buralarda bir yerdeyim ben
ne yakın
ne uzak
ne aklımda oyunlar var
ne ilham önceden gelir..
bir yasağı delmek gibi elini uzatman bana
bir geçmişe sarmak gibi
biliyorum yorma kendini..
sen hep önüne bakarsın..

buralarda bir yerdeyim ben..
sen çağırana kadar gelmeyeceğim
ve sen git diyene kadar gitmem
ayağıma yuvarlanan taşları tekmelerim
kestane alırım kırmızı arabalı seyyardan
bir sigara yakarım dumanı seni çizen
kızma.. fazla içmem..

buralarda bir yerlerdeyim ben
rengim daha bir beyaz olsun isterim ki dizelerin bana sanayım
fark etmişsindir bugünlerde pek pesimist bir ruhiyetteyim
her gün bir tarafıma felç gelir
geleceğe dair beklentim: kafamı şöyle sert bir yere çarpayım..

el çırpar insanlar doğmamışların doğumgününe
aşk'a içer bazıları, bazıları tekrar sevebilmeye..
bir tokuş hakkın olsa bardağıma, ne derdin?
bana harcama..
ben zaten seninim..

s.e.v.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder